درباره مرکز ارتباطات و تماس آوا بیشتر بدانید

مرکز تماس و ارتباطات آوا به عنوان یکی از مراکز پیشرو در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف طراحی و تولید سامانه‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی، بازاریابی و فروش در ابعاد بزرگ و دستیابی به بازارهای داخلی و خارجی و کمک به خودکفایی هر چه بیشتر کشور فعالیت میکند.

مرکز تماس و ارتباطات آوا با بهره گیری از خلاقیت نیروهای کارآمد و متخصص خود و با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، توانسته است خدمات کارساز و ارزنده ای در زمینه راهکارهای ویژه سازمان‌های بزرگ ارائه نماید. از مهمترین راهکارها و سیاست های مرکز تماس و ارتباطات آوا نیاز سنجی دقیق سازمان، تحلیل عمیق نیاز ها و مشکلات بازار، ارزیابی، ارائه راه حل های نوین مدیریتی، به روز نگه داشتن محصولات و پشتیبانی مناسب بوده و از این طریق توانسته است مشتریان خود را به سمت کاهش هزینه ها و تکریم ارباب رجوع سوق دهد.

 

زمینه‌های فعالیت:

طراحی و تولید مراکز تماس تلفنی (Call Center)

طراحی و تولید مراکز تماس چندرسانه‌ای (Contact Center)

طراحی و تولید سامانه مدیریت ارسال و دریافت نمابر (Fax Server)

سیستم‌های اطلاع‌رسانی گویا (IVR)

بازاریابی و فروش محصولات توسط تیم حرفه ای 

Scroll to top