سوالات متداول

مرکز تماس آوا همه روزه به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیاز کسب و کار شماست و نسبت به درخواست شما ارائه سرویس می‌کند.

داشبورد مانیتورینگ مرکز ارتباطات آوا این امکان را به شما میدهد تا داخل پنل خودتان لاگین کرده و در لحظه بتوانید تمام اطلاعات مربوطه را مشاهده کنید. 

واحد آموزش مرکز ارتباطات آوا با تجربه بالای خود در زمینه آموزش، بعد از عقد قرارداد در اختیار شما قرار میگیرد تا طی بازه زمانی ۱ هفته تا ۲ ماهه نسبت به پیچیدگی فرآیند های سازمان شما تمام موارد را مستند‌سازی کند و به کارشناسان پاسخگوی واحد مرکز تماس و پشتیبانی منتقل کند.

بله، در سرویس تماس خروجی مرکز ارتباطات و تماس آوا، هر زمان از مکالمه، اپراتور می‌تواند بر حسب نیاز تماس را به کارشناس مربوطه در داخل و یا خارج از مرکز دایورت کند. شما حتی می‌توانید از سرویس تماس خروجی صرفاً برای این منظور استفاده کنید که اپراتور با فرد موردنظر تماس بگیرد و به شما وصل کند، درست مانند یک منشی شخصی در دفتر کار شما.

از هر کجای ایران که هستید، میتوانید درخواست همکاری در فروش دهید. درخواست شما بررسی خواهد شد و در اولین فرصت، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

Scroll to top