خدمات ما

خدمات :

خدمات مرکز تماس و ارتباطات آوا:

  • پشتیبانی 24*7
  • کمپین های فروش تلفنی
  • اجرای کمپین های اطلاع رسانی برای مخاطبین ارگان ها و سازمان ها
  • انجام مطالعات بازار وتحلیل و بررسی کمپین های بازاریابی و فروش
  • کارشناسان حرفه ای و با تجربه برای پاسخگویی یا فروش
  • بررسی و تحلیل رکوردهای تماس مشتریان
  • کمپین نظرسنجی هوشمند
  • اجرای کمپین های رضایت سنجی
  • انجام پروژه های پشتیبانی و فروش

با در نظر گرفتن ارزش بالای مشتری در بازار رقابتی امروز و وجود رقبا در هر صنف، راضی نگاه داشتن مشتریان سازمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همین امر باعث افزایش مشتریان هر کسب و کاری خواهد شد. با در نظر گرفتن این موضوع که همواره به عنوان یک چالش در سازمان ها مطرح بوده، مرکز ارتباطات و تماس آوا تیمی متمرکز و حرفه ای در این زمینه ایجاد کرد تا بتواند با قرار گرفتن در کنار کسب و کار سازمان شما، کمک کند تا دغدغه این واحد از سازمان برون سپاری شود و در خارج از سازمان شما صورت پذیرد.

مرکز تماس ورودی ( Inbound Contact Center )

در این نوع از خدمات، مراکز تماس حجم زیادی از درخواست‌ها را توسط مشتریان از طریق تلفن دریافت می‌کنند.

مراکز تماس ورودی (Inbound Contact Centers)معمولاً به درخواست‌های تلفنی برای خدمات محصولات یا پشتیبانی فنی، فروش و سوالات مربوط به حساب‌های بانکی یا دیگر سوالات جواب می‌دهند.

مرکز تماس خروجی  (Outbound Contact Center )

در این حالت، کارشناسان مرکز تماس با مشتریانی که در حال حاضر دارید یا افرادی که در آینده ممکن است مشتری شما بشوند تماس می‌گیرند. این کار معمولاً توسط تماس گیر خودکار (auto dialer) صورت می‌گیرد و به همین دلیل تعداد تماسهای زیادی را می‌توان در طی یک ساعت گرفت.

بیشترین استفاده از مراکز تماس خروجی (Outbound Contact Center):

  • فروش به مشتریان جدید
  • فروش به مشتریان در حال حاضر
  • پیش فروشی به مشتریان
  • دریافت نظرات و نظر سنجی
  • تحقیقات بازار24
Scroll to top